si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

marți, 15 decembrie 2009

riscul de a te ierta


Cik a ierta inseamna a da sansa cuiva sa greseasca si a doua oara ...si se mai spune k speranta moare ultima ..ok moare ultima ..dar eu ...eu la ce sper ...la sansa de a mai fi cu tine ? la uitare? sa uit tot ce am trait pana acum ? cum ? invata-ma tu daca poti k tu deja ai uitat ...ei bine nu am cum iar timpul nu vrea sa ma ajute...este doar de partea ta acum ....s-au poate lucreaza la tine si apoi vine la mine ...dar cat sa-l astept k nu mai vreau aceleasi ganduri in fiecare zi...
Am jurat k nu mai plang dar cum cand mii si mii de intrebari imi inunda fata si sufletul plin de tine, m-am saturat de atatea asteptari si fapte din partea ta ...si cu ce ma aleg cu nopti albe si ganduri care merg numai spre tine ...imi vreau viata inapoi ...si cum sa o iau daca a mea e la tine ...cum pot sa te iubesc cand tu nu ma lasi, esti de gheata si inima ta e inchisa! ): imi vine sa urlu de durere. Am iubit enorm,toti o stiu numai tu nu vrei sa recunosti, am iubit dar tu nu ti-ai dat seama de acest lucru. Consider ca viata se termina atunci cand iubirea nu mai exista pentru ca ce rost mai are viata fara acest sentiment? Dar la naiba cu viata mea k de iubirea ta nu scap ...e un scai bine prins in locul nepotrivit iar daca incerc sa te desprind tot ce ramane un gol imens si o rana mult mai mare decat cea pe care o am acum...
Daca as avea curajul sa spun adio la tot ce a fost intre noi ...si sa trec pe langa tine ca si cum nimik nu am trait impreuna poate ar fi mult mai usor, dar nu pot, dovada ca te iubesc si inca ma lupt cu mine! Dar tu? Tu nu stii!!Daca as putea numi cumva tot ce traiesc as numio ..."iubire dupa perdea" dar nu acea iubire roamntica ,nu , e mult mai profunda...dar una care are si multa durere..Ma tem ca ti-am spus mereu k nu mai pot lupta pentru tine, am obosit... si sa ma lasi sa te uit ...m-ai ascultat ...dar nu pot sa te uit ...nu stiu cum si nici nu am puterea sa mai lupt...si prefer sa raman acolo dupa perdea sa te iubesc fara ca nimeni sa ma intrebe ce gandesc ...iar eu sa le zic de vremea de afara ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre