si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

duminică, 27 decembrie 2009

cea mai amara lacrima


....Da chiar daca a fost inmormantarea tatalui unui prieten de-al meu am simtit k a murit si o parte din mine...Nu din cauza lui ci din cauza ta ...ai fost si tu acolo nu stiu daca pt k te-am chemat eu sau pt k ti-ai adus aminte unde tiai trait o frumoasa parte din viata ta ...sincer am simtit k e o zi fericita ca te-am vazut iar dupa mult timp...dar in schimb a fost cea mai cruda si rea zi din viata mea....poate si mai cruda decat cea in care am decis sa nu mai fim impreuna...si asta pt k cel mai frumos dar de craciun i l-ai daruit ei si nu mie ...acel dar care il asteptam de mult ...un dar prin care eu vedeam totul si tu erai alaturi de mine ...dar care intr-o secunda sa spulberat de tot ... o urasc pe fata asta dar nu pt k mi-a facut mie ceva ...ci pt k are ce odata trebuia mie sa-mi apartina dar de care n-am avut parte....inelul ala nu reprezinta dragostea ta pt ea ...ci sf relatiei noastre ...si inceputul nostru departe unul de celalalt...ma doare habar nu ai cat ...dar ce-ti pasa ...mai mult mi-a pasat mie de durerea ta dar n-am vrut sa-ti arat si ai renuntat mai repede decat am crezut....i-ai daruit ei in nush 6 luni cat nu mi-ai daruit mie in 5 ani...ahhhh cat te urasc pt k ink inima mea te iubeste...dar poate atunci trebuia sa-mi urmez inima si nu mintea ...daca gandeam cu inima acum eram in bratele tale ... si acum mi-am amintit cum ne-am iubit ...ahhh ce mi-as dor sa te am pt o clipa si sa iti spun tot ce am acum in minte ...de ce doamne ne indragostim si apoi ne despartim si de ce doamne spunem adio fara sa gandim...ma intreb daca te-a durut atunci asa de tare cum mi-ai spus s-au poate acum iti este mai bine decat iti era cu mine ....dar cu ce m-am ales ..decat cu ink o lacrima amara ce cade odata cu un fulg de nea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre