si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

miercuri, 16 decembrie 2009

Numai pentru noi as vrea timpul inapoi


Ne privim in ochi k doi straini ca si cum nimik intre noi nu sa intamplat si nu avem curaj sa ne mai vorbim...ce usor e sa ne prefacem k tot am uitat si de fapt noua ne lipsete absolut tot ce ne-a legat...poate tu crezi k e mai bine sa ne ignoram ...iar mie mi-e frik sa nu uit sa iubesc...
Totusi cred k e prea tarziu pentru a cere iertare, e prea tarziu pentru a mai face ceva, e prea tarziu pentru tine, pentru noi... ! Nu mai vreau lacrimi, nu mai vreau probleme care ma ranesc, nu mai vreau minciuni! Merg mai departe, si tu stai departe de mine! Incerc sa ma ridic si... cad din nou... Mereu vei fi acolo mult prea departe de mine ...iar eu...eu voi fi mereu langa tine ...chiar daca nu ma vezi si nu ma simti ...
Esti ...esti un om simplu cu bune si cu rele ....atat de comun ...si totusi te iubesc pe tine...si nu te mai iubesc decat atat ...asta e limita mea ...ti-am dat tot nu mai am ce ...stiu crezi k nu e suficienta...ei bine nu mai am ... iar o mare parte e la tine ...
Iubesti pe altcineva, nu pot sa cred si totusi ma vrei poate si pe mine, cauti dragoste. Si mi-e rusine de ce simt, de ce ma faci sa simt,cand nu voi mai fi vor ramane doar aceste randuri scrise, randuri scrise de mine, cuvinte uitate de tine....

Un comentariu:

gandurile voastre