si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

luni, 14 decembrie 2009

povestea mea cu lacrimi...



Povestea mea incepe cu ....a fost odata...pt k bine spus a fost k si multe alte povesti care nu se pot termina cu happy end ...k asa ar fi prea perfect...ca doar vb aia nu e chokotoff sa tina la nesfarsit .. :).
a inceput fara zi de ghinion zic eu pe 13..13 primavara ...13 martie...si desi toti se ferest de nr asta ei bine eu nu ....pt mine a fost un inceput frumos ..subliniez a fost din pacate ...norocul nu a vrut sa fie de partea mea ...
Si poate acum mi s-ar parea ceva copilaresc dar atunci eram fascinata de el ... si de bricheta lui cu luminite in schimul caruia am primit un sarut ...cel mai dulce dintre toate ...si k in filmele de dragoste cand ti se ridik piciorul drept cand esti sarutata ...ei bine la mine a fost si mai si .....dar dc trebuie sa subliniez a fost ...pt k nu mai este nu mai esti pt mine ...si mereu imi pun in cap si ce daca ...sa stii k imi pasa si nu stiu cat imi va mai pasa ...si desi mereu imi zic k nu trebuie sa ma mai gandesc pot sa dau comenzi mintii dar inima mea e prea incapatanata sa ma bage in seama....
Cand iubesti esti surd , mut , orb ...te supui pt k iubirea ta sa fie de neatins , ierti si dai multe sanse pt k el e aerul pe care il respiri...si desi el a gresit poate chiar prea mult fara el nu poti trai ...e raul necesar tie...
Eu in viata mea am iubit cinstit dar am iubit baiatul care m-a mintit...si desi tu m-ai invatat ce inseamna adevarata dragoste si mi-ai daruit cele mai frumoase clipe din viata mea si cel mai important mai invatat sa ma pretuiesc asa cum sunt ...m-ai invatat ca sunt frumoasa cu tot cu defecte si mai facut sa ma simt iubita cum nimeni nu a reusit ...a fost frumos pt k timpul meu de a fi fericita cu tine a trecut ...poate erai prea bun pt mine si eu merit mai putin...daca te-am facut sa suferi vreodata iarta-ma n-a fost cu intetie uneori imi doresc sa fim iar impreuna dar sunt constienta ca nu va mai fi ca inainteai..Ai spus" al tau pui mereu langa tine " de ce nu te-ai tinut de promisiune ...sau poate promisiunile fcute mie ile dai ei ...stiu k poate crezi k eu sunt k toate femeile si crezi k ele se pot preface cu fiecare cuv pe care il rostesc ...cu fiecare gest, cu fiecare privire dar eu nu sunt asa sunt o femeie dar una care te iubeste prea mult ...care ar face orice ca totul sa fie ca inainte dar ramana doar cu visele ...decat nimik ma multumesc si cu ele pt k in ele apari si tu ...

Un comentariu:

  1. foarte frumos ce ai scris ..
    si numarul 13 , e norocos si pentru mine , e norocos in felul lui ..

    pupicei .

    RăspundețiȘtergere

gandurile voastre