si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

marți, 15 decembrie 2009

doar azi ...si tot nu ma opresc ..


Azi e doar o alta zi in care ma gandesc la tine...si chiar daca viata merge inainte nu ma pot opri sa ma gandesc la trecut...si nu scriu toate astea pt tine k stiu k nu le vei citit...le scriu pt a ma elibera eu ...Nu stiu cand voi putea trece peste dar pana atunci ma voi putea preface...cineva mi-a zis ca o fac destul de bine...Poate azi daca ai veni te-as ierta dar maine nu stiu daca as putea mie sa mi-o iert...poate intr-o zi iar tu vei gresi si tot eu voi suferii...
Am crezut k daca nu te voi mai vedea imi va fi mai usor sa trec peste...dar parca imi doresc sa te vad si mai mult...pt toate minciunile tale eu te-am iertat deja dar ink imi pare rau pt zilele in care am suferit mai mult decat trebuia....poate par puternik si am trecut prin multe ...Ma inchid in mine si ma rog sa scap de iubirea ta care s-a prins bine de inimioara mea...si mintindu-ma ca n-ai plecat pot zambi din nou...Si sunt constienta ca nimeni nu stie sa pretuiasca nimik nici macar eu ...decat dupa ce iti dai seama k nu-l mai ai..
Stau si privesc in trecut si incep sa-mi amintesc de tot ce a fost frumos de mine cand eram mik in bratele tale ...clipa cand in brate ne strageam si simteam cum iti batea inima , cum ne alintam si ne sarutam… cat de dulce putea fii sarutul tau… cat de mult imi placeau ochii tai , nasucul tau, gurita ta …cat de mult te iubeam… Imi amintesc tot… Dar totul a fost in zadar ai ramas acelasi baiat interesat de ce spun ceilalti acelasi baiat orgolios , te-ai schimbat dar nu pt mine...si dintr-o data nu mai sunt eu ...cea care dadea zambet tuturor cea care o stiau toti...si totul e in zadar dar viata mea continua mereu cu capul sus asa cum m-ai invatat odata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre