si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

vineri, 18 decembrie 2009

azi incep din nou fara tine...


Am un suflet care este bantuit de dragostea ta dar totusi am inteles ca mereu voi incepe o noua zi fara tine...in fiecare zi imi pun in minte k voi mai trai doar azi pt tine iar de maine voi uita tot ...voi uita k am fost iubita ta fidela de maine nu voi mai avea nici macar motive sa te urasc sau sa te iubesc ...pt k te voi uita ...nici macar in visele mele nu vei mai fi prezent...Daca pana acum ai fost locul 1 si in sufletul si gandul meu ...de maine ma voi face k nici nu ai existat...daca azi sunt ratacita printre amintirile cu noi...de maine uit ..uit sarutul ..imbratisarea ..uit k odata am fost a ta candva am simtit dragostea, erai langa mine candva si te iubeam pe tine ..voi uita chiar si fiorul care il simteam kand toata privirea ta era asupra mea...
Parca toate s-au intamplat degeaba...am trecut 5 ani impreuna doar de dragul de a avea ce povesti mai departe...dar nu-mi pare rau k langa tine am avut parte de multe lucruri frumoase...cu toate k toata atentia ta nu era spre mine ma bucuram si cu putin ...si imi mai curg doau lacrimi...dar le sterg si maine voi fi alta ...si ma mint iar ...k pe tine nu am cum sa te uit ...ai plecat si ai uitat sa imi spui cum s-o fac..E aiurea nu pot spune in cuvinte,
dar mi-e dor de tine mult ...si desi te stiu in bratele ei ...te vreau langa mine... ca atunci cand mai sarutat pt prima data eu mi le amintesc pe toate,si toate raman la inima pastrate,nicidecum aruncate...gata am plecat pun punct aici ca am nevoie de o batista....

Un comentariu:

  1. M-a impresionat tot ceea ce contine blogul tau...mi se intampla aceeasi poveste ca si tine...sa ai putere sa treci peste orice incercare;)...

    RăspundețiȘtergere

gandurile voastre