si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

joi, 4 august 2011

cel mai slab dintre jocuri....


Cine mai foloseste acum regulile dragostei ...hmmm am inteles k iti ia cam jumatate din timpul petrecut cu persoana iubita ...ca sa poti sa-l uiti... intotdeauna mi-a placut o solutie matematica la o problema in dragoste ...sa fie regula despartirii:)) ... nu poti sa te fortezi sa te simti bine...singurul mod de a uita pe cineva este sa te simti foarte prost , si sa te plangi prietenelor tale...iar apoi sa repeti ceea ce urai la el de multe ori pe zi:) ...pai si daca nu urai nimik...? inventezi ceva:P ...dar chiar are dreptate regula asta?? chiar trebuie sa-l uitam pe fostul intr-un mod lent si suferind?? Sau sa ignoram toate sentimentele rele si sa ne avantam inapoi la joc...?imi place mai mult ultima idee cei drept asa am facut de fiecare data ..de ce trebuie sa stai sa te gandesti cate ti-a facut fostul knd poti pur si simplu sa treci peste...intr-o lume a despartirilor care se pare k se intampla mai mereu ...care sunt regulile despartirii...? gandindu-ma eu la sentimentele mele...mi-am creat o regula proprie..." distruge toate pozele in care el arata sexy iar tu esti fericita"...iar una dintre cele mai importante reguli ale mele" indiferent cine ti-a frant inima si cum a facut-o sau cat de mult iti ia sa se vindece nu vei putea trece peste fara prietenele tale..."
Practic daca stai bine si socotesti ....mai toate relatiile au la fundatie minciuni si deziluzii reciproce..altfel nu inteleg cum pot doua persoane care se iubesc suficient de mult ...sa nu ramana pt totdeauna impreuna...simplu unul dintre ei a mintit ca iubeste.. Oare chiar asa este am pus asa un pret pe a fi deschisi si sinceri unul cu celalalt incat am inteles gresit barierele pe care le avem? Sunt lucruri sigure intr-o relatie pe care nici unul nu ar trebui sa le spuna? IAR daca me intalnesc cu el pe strada ...singurul lucru pe care nu as vrea sa il spun ar fi " inca nu te-am uitat"
Acum imi pun gandurile in ordine sima bucur de ce am langa mine...ma face fericita si sper ca relatia asta sa fie una fara esec si chiar daca nu avem secrete ca astea dor cel mai tare cand le aflam ...si de la inceput nu am ales sa am un trecut asa si bineinteles nu sunt o sfanta invat din mers ...dar simt totusi k lipseste ceva...a da nu pot sa patrund inauntru ....oricat am incercat orice am facut ...nu este suficient sa ma simt in largul meu acolo...sa stiu ca doar eu sunt stapana si k pot sa fiu in siguranta....nush ce sa spun nu cred ca este ok ...si tot ce face pt mine ...simt uneori ca este k un premiu de consolare pt k nu ma lasa sa fac parte din viata lui in totalitate....
Uneori spun k nu am incredere ...dar am acum ...am incredere in mine pt k stiu k va exista cineva care sa imi spuna k eu sunt tot ce lipsea din viata lui, ca eu il completez si ma potrivesc perfect alaturi de el...
si unde e el este chiar acolo unde ii este locul ....si chiar daca nu mereu se intampla sa-mi zambeasca norocul ar trebui sa stie si el la fel de bine...unde ii este locul doar in pieptul meu indiferent de ne este bine sau rau si unde este el fara sa vreau imi gasesc echilibrul ...si am invatat cu el sa dau si sa las de la mine sa suport chiar si ce nu e bine.Si asta sa fie dragoste ? adica sa ii spui numele de 50 de ori pe zi mai des decat al tau ... adica sa pun dorintele si nevoile lui inainte de ale mele...cand e vorba mereu de cealalta persoana, e dragoste?
Stiu ca mie mi-ar fi foarte greu sa mai cred intr-un barbat vreodata si de unde stiu k nu voi mai fi inselata sau tradata sau mintita de urmatorul....ei bine nu am cum sa stiu ...pot doar sa ma gandesc ca as vrea sa merg mai departe si sa risc sperand ca urmatoarea iubire nu va mai lasa asta sa mi se mai intample...iar daca iti vine sa razi i-a o perna si pune-ti-o pe fata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre