si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

vineri, 22 iulie 2011

pt k ma simt schimbata....mult mai colorata


Azi as vrea sa cred in expresia " tot raul spre bine". Sunt multe intamplari care ma fac sa-i dau dreptate si pe care le-am numit drept catastrofe odata , dar care s-au intamplat sa devina si binecuvantari mai devreme sau mai tarziu. Fiecare sut in fund pe care l-am primit a fost un pas inainte pt mine ...in etapa mea de a ma maturiza...Chiar daca uneori am fost prea demoralizata , s-au pur si simplu cand am simtit ca azi chiar nu mai pot continua ...nu stiu cum am gasit putere sa trec totusi si peste asta si sa merg mai departe...
Din tot raul de care am avut parte am inteles ca aceasta " rapa" era necesar mie pt a ma face sa-mi schimb stilul de viata si sa progresez , sa pretuiesc cu adevarat ceea ce sunt si ce am , sa-mi pese mai mult de mine si sa fac mai multe pt mine...Mi-am dat seama ca trebuie sa devin mai toleranta , chiar daca au fost persoane care m-au ranit trebuie sa ma gandesc ca nu toate sunt la fel , trebuie sa ma despart de prejudecati si sa ma las impresionata mai des....
Acum incerc sa invat sa iert.....duc o lupta cu mine sa accept ca oamenii nu reactioneaza mereu asa cum astept eu si ca , uneori, necazul vine tocmai din asteptarile pe care le am eu fata de alte ei....
Mi-e greu sa iert intru totul pe cei care m-au mintit in mod repetat si mai ales pe cei care mi-au dezamagit asteptarile , mi-au tradat increderea ori de cate ori au avut ocazia....Sunt multe persoane care au incercat sa ma intepe, dar de fiecare data am incercat sa reactionez inainte ca lucrurile sa se complice ....si totusi exista tot atat de multe persoane care nu pierd ocazia sa-mi arate cat de importanta pot fi ...care m-au sprijinit ori de cate ori am cerut ajutor, au avut si ei o mare contributie in schimbarea persoanei mele din cea care eram inainte in cea care am devenit acum ...vreau sa-mi mai ating un atuu ...partea profesionala si ma voi simti total mandra de mine ....dragostea vine singura nu trebuie sa fortez eu nota...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre