si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

duminică, 3 iulie 2011

cupidon....?! a zburat pe fereastra


Chiar daca azi pun capul pe perna ....nu ma gandesc la ce mi-as dori si nu caut dorinte nici nu sper la o imaginatie bogata...ma multumesc cu amintiri ...sima asez linistita stiu k nu am constiinta incarcata ...sunt mandra de mine k eu nu am gresit cu nimik...am fost fidela cu cel care a meritat si cine a meritat a avut parte de toata dragostea MEA...eu nu m-am bagat in relatiile altora , nu am ranit suflete n-am frant inimi si nu mi-am batut joc...am cazut de mii de ori iar cine mi-a frant inima mie ...!? am trecut peste...iar acum am ochii deschisi sper sa fie suficienti de deschisi sa realizez ca dragostea nu se arunca pe fereastra ...poate cine ma vede zice k sunt puternica k pot trece peste multe ...da pot!! dar ei nu stiu k poate nopti la rand am adormit de la cat am plans iar dimineata ma trezeam extenuata si o luam de la capat...
Iar acum e un nou inceput ...un nou personaj care ma face sa respir constant , care imi face inima sa bata mai tare si mai incet , kre ma face sa tresar si imi coloreaza cel mai frumos zambet pe fata, si il vreau pt atata timp kt pot fi cu el...Il vreau atata timp cat o sa ne fie bine noua iar ceilalti vor fi imuni.Il vreau atata timp cat il pot face fericit, iar cand lucrurile vor incepe sa scape de sub control, o sa fug....chiar daca ce traiesc cu el acum e profund si intens ...sunt sentimente pe care nici nu stiu sa le descriu ...e altfel decat tot ce am iubit pana acum el e diferit ...si asta ma atrage la el ...si chiar daca uneori simt k am atata dragoste de oferit si nu am gasit ink persoana kre sa merite ...ma rezum la el si incerc sa fac totul magic..
Am asternut pe paginile astea, pe rand, sentimente de fericire, iubire, speranta, frica, deziluzie, neputinta, durere, uimire, dezamagire, tradare, furie, ura si dispret...iar acum sentimente noi ...si-mi place

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre