si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

vineri, 19 august 2011

SuNt ZiLe Si ZiLe......


Sunt zile in care mi se pare ca nimic nu-mi merge bine, ca as vrea mai mult, ca nu voi avea niciodata ce vreau acum..k mereu lipseste ceva din ce imi doresc...k mereu ma gandesc l ceva care ma nemultumeste ...iar acum ma gandesc ca nu mai scriu doar de mine aici....ci te bag si pe tine printre randuri...k toate gandurile mele duc spre tine...Sunt zile in care cred ca te am, ba chiar stiu ca te am. Dar sunt si zile in care cred ca totul e decat o iluzie... Si in clipa asta as da totul pentru o noapte... Una in care visele sa nu se mai sfarseasca, o noapte din care sa nu ma mai trezesc, o noapte in care sa nu ma gandesc ca va veni si o dimineata in care visul se va sfarsi si eu voi ramane ca Cenusareasa fara print...O noapte fara cuvinte, doar cu priviri, doar cu suflete...stiu...cuvintele sunt inselatoare si te tradeaza cand te astepti mai putin. Dar am nevoie de ele ,am nevoie sa le aud din gura ta cum mi le spui mie din suflet fara retineri ...si dupa am nevoie de liniste. O liniste in care singurele care vorbesc sunt sufletele. Ele nu pot minti, nu pot insela, sunt pure...M-as lasa cuprinsa in brate de un astfel de suflet care nu stie sa minta si m-as pierde intr-o lume ireala, doar pentru o noapte, doar pentru o clipa, doar pentru a simti ce n-am simtit nicicand.. Vreau doar o noapte,..o noapte si nici o zi...vrea doar un vis in doi....Si cine a zis ca visele sunt de neatins?....Eu le ating cu tine de mana..pt am langa mine bratele tale care ma ridic putin cate putin...Doresc sa-mi pun toata increderea in tine..si in schimb iti ofer un sentiment care sa te faca sa intelegi k mereu te voi urma...si incerc sa nu-mi fie frik pt k asa e dragostea ...un drum cu mii de orbi fericiti tinandu-se de mana...si as vrea sa cred doar ca esti singurul inger care a avut curaj sa coboare pe pamant doar pt mine...:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre