si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

luni, 22 august 2011

This is beautiful....Don't wake me cause I'm dreaming


The nicest thing to me is sleep, so at least I can dream. (Marilyn Monroe)
Sunt momente in care simt cum ochii imi fug prin camera...gandurile se amesteca ...si ink imi umplu pahare cu apa....si ma gandesc ....ma gandesc des si cad tot mai des pe ganduri...majoritatea din ele mi le umpli tu ....iar cealalta majoritate imi spui k sunt prostii...si ce n-as da acum sa fi aici langa mine sa te joci in parul meu....sa ma mangai pe picioare ...sa-mi gadili burtik...sa ma saruti pe gat ...si sa ma ciupesti de fund:))....Si ma gandesc ca o nebuna la o gramada de prostii, ca mi se amesteca toate...Oricum, sunt gandurile mele. Si sunt mai nepasatoare cu ele...chiar daca uneori simt k viata mea a devenit lipsita de spontaneitate ...imi doresc doar sa pun pe pauza mult timp cand sunt cu tine....atunci totul e perfect si ma simt k cea mai tare indragostita ....kre vrea sa se opreasca in mijlocul celei mai aglomerate strazi si sa strige in gura mare de fericire....


I'll be there to comfort you,
Build my world of dreams around you
I'm so glad that I found you
I'll be there with a love that's strong
I'll be your strength, I'll keep holding on
Yes I will, yes I will
Let me fill your heart with joy and laughter





Hello stranger :*just Listen To Your Heart

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre