si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

miercuri, 4 mai 2011

Nu pasesc nici macar un pas ca arde....


Uneori joci un joc desi stii ca o sa pierzi sau uneori abandonezi un joc desi stii ca poti sa castigi..eu am ales sa abandonez...sa nu mai continui nimik din ce imi face rau ...mi-e teama ca as putea fi iar ranita si uneori as vrea sa abandonez inainte de a incepe sa particip la scene ..chiar daca imi place sa te simt langa mine ..stiu k asta nu va mai fi pt mult timp...insa spre deosebire de tine mie imi place sa spun lucrurilor pe nume...nu ma joc si nici nu o lungesc aiurea ..nu voi incerca sa te mint nu imi sta in caracter sa o fac...
1, 2 , 3 la perete stai..!!! doi dintre pasi incerc sa ma fac ca nu i-am vazut si i-am uitat al treilea inca e in aer ...se vede cum se misca ...si lasa urme ..ca si primul ..si nu-mi place asta. Eu...eu nu iert nu uit...doar ma fac ca trag perdeaua si nu mai vad ...iar azi noapte m-am simtit minunat ...te-am simtit langa mine si m-mam simtit protejata , iubita , alintata ...era ca si cum sufletul meu traia o scena dintrunul din filmele siropoase pe care ador sa le vad ..unde totul se termina cu bine si exista happy end...traiam prin el si ma simteam fericita ...iubita..ma scoti din minti uneori si imi doresc sa nu fi inceput nimik din toate astea..dar asa nu cunosteam nici ce pot trai cu tine ..si urasc sa fiu tot eu cea care trebuie sa renunte la visele astea si sper sa nu ma doara...si imi e frik de altceva sa nu devin o femeie perversa care nu mai poate fi ranita de nimeni care sa calce peste capete de barbati fara sa-i pese pe cine a ranit ...o femeie care foloseste barbatii doar pt a-si satisface anumite nevoi...una existenta care nu mai simte nimic si nu mai are nici o urma de dulcete , totul sa fie pura actorie , o femeie rea bine cicatrizata pe ranile lasate de altii , care sa fie razbunatoare si perversa...
Acum tot ce imi trebuie este rabdare..un cuvant cam strain pt mine fiind o fire agitata care vb ta " nici in momente intime nu se poate abtine sa iti povesteasca cate ceva"..m-ai amuzat cand ai spus asta ...si m-am amuzat si eu cand am inceput sa-ti povestesc....dar cu tine ma simt altfel , ma faci sa fiu alta ..una de care imi place chiar si mie ...imi place persoana mea cand sunt cu tine ..iar de tine n-am nimik de comentat esti amantul ideal pt orice femeie ocupata...dar eu nu sunt ocupata si stiu ca tu esti de vina tu esti cel cu problema k nu vrei ...asa imi zici mereu dar nu asta arati asta o zice orice mascul" nu tu esti problema eu sunt, tu esti minunata eu sunt un mitocan ca te ranesc desi nu vreau ...voi incerca sa nu o fac "...arati doar ca sunt importanta pt tine...cu tine sunt o femeie pe care nu ajungi niciodata sa cunosti si nu stii ce si cate poate darui...dar e suficient sa stiu ca poate vor ajunge si straini ca tine sa ma iubesca ...

Un comentariu:

  1. Da...foarte frumos...dar, sunt sigur ca nu poti ajunge o femeie de genul celei descrise mai sus...stii, faci parte din categoria oamenilor curati, celor care se daruiesc intrutotul, celor care stiu cu adevarat a iubi...niciodata aceasta fericita abilitate nu te va lasa sa ajungi asa...esti prea curata pentru a te murdari cu asemenea personalitate...desi pare dureros, si cred ca este, esti fericita ca traiesti in lumea ta...felicitari pentru asta, poate imi vei vinde si mie secretul...:)

    RăspundețiȘtergere

gandurile voastre