si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

luni, 16 mai 2011

The Day After Tomorrow


Cum sa descriu ziua de azi ....PERFECTA ...si m-am simtit fericita ...M-am trezit de dimineaza intr-o stare buna si stiam ca am ceva de facut ...primul lucru aer proaspat si deschid geamul..trebuie sa fiu fericita iar daca nu sunt inseamna k am mai pierdut o zi inutil...Azi simt..chiar simt..simt k a fost cineva langa mine kre mi-a trezit un simt ..unu care m-a facut sa zambesc si sa ma simt bine ...Azi ma simt unica si puternica ...ma simt la inaltime undeva sus de tot ...si ma simt puternica doar azi...Azi m-am uitat in stanga mea si am vazut o urma de fericire...si imi zambeste, ma mangaie , ma saruta si are grija de mine ...imi vorbeste asa cum merit si cum nu merit...ma tine in brate si ma doreste ...simt caldura din imbratisari si sarutul fierbinte ...simt cum ma lipesc de tine si nu vreau sa mai pleci...dar stiu ca atata loc cat poate sa faca fericrea si dragostea in sufletul meu ...tot atata loc va ramane sa fie ocupata de singuratate apoi...Te uiti la mine si imi ceri sa te doresc ....doreste-ma tu pe mine k eu am nevoie...si stiu ca totul dispare si apare din nou si iar dispare pana dispare de tot....a da pana te plictisesti....dar ce deja totul e bine nu va mai faceti atatea griji...vb mea voi trece si peste asta important e ca azi simt ...iar maine munca munca si iar munca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre