si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

joi, 9 iunie 2011

...un final fericit intr-o poveste neterminata....


Stiu cand minte stiu ca ma minte dar o face intr-un mod placut...ma face sa ma simt bine..si zambesc cand imi spune noapte buna..zambesc ca ma strange in brate, zambesc chiar daca stiu ca ma minte ,si prefer sa-l cred...el acum e singurul kre stie sa ma minta ca toate trec si k e alaturi de mine ...doar el vine si pleaca...da si ia viata unui sarut ...iar ce am acum nu vreau sa pierd ..si numai el imi poate da tot ce vreau...si stau si incerc sa nu las totul sa-mi dau seama k minciuna asta ma va durea ...si va lasa semn..si stiu k poate peste noapte totul sa dispara...de asta ma tem k azi il am dar nu sunt sigura daca il voi mai avea si maine...si va lasa totul in urma...credeam k ma cunosc dar se pare ca nu ...cum pot eu sa fac asta ...sa nu fiu sigura pe mine sa nu stiu eu cum sa le planific si ce sa fac ...sa-mi fac idei si planuri nu am cum ...nu cu el...nu acum ...acum sunt undeva sus ...pregatita sa cad...si ma intreb mereu oare asta e ce mi-am dorit...de ce se fenteaza iubirea ...si oare de ce povestea asta a inceput daca oricum stiu si eu si el k se va termina urat.....si ma saruti si pleci....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre