si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

duminică, 15 mai 2011

Vreau doar sa renunt...


Vreau sa renunt la " nu pot" ...mereu trebuie sa incerc macar...Vreau sa renunt sa traiesc dupa asteptarile altora cu siguranta pot mai mult decat vor ei ...Vreau sa renunt la a mai fi totul pt toata lumea...vreau k lumea sa faca totul pt mine ...sa se inverseze rolurile si sa mai faca si ei ca mine....Vreau sa renunt la a mai da vina pe altii pt greselile pe care le fac eu...trebuie sa-mi asum responsabilitatea si vina pt ele...Vreau sa renunt la a avea impresia ca nu sunt pregatita pt ceva...pt fiecare exista un nou inceput..Vreau sa renunt la a mai face totul de una singura ...exista si pt mine un sprijin cu siguranta...Vreau sa renunt la a mai plange...pot face ceva sa nu o mai fac...zambesc...Vreau sa renunt la a ma compara cu altii....sunt unik in felul meu singura concurenta a mea trebuie sa fiu doar eu...Vreau sa renunt la a incerca sa fiu perfecta ...perfectiunea nu exista ...nu o caut si nici nu voi gasi..Vreau sa renunt la a ma preocupa de trecut ...viitorul e cel care conteaza acum..Vreau sa renunt sa mai astept..fac ceva...Vreau sa renunt la minciuni ...adevarul mereu va iesi la suprafata ...renunt sa ma mai mint pe mine...Vreau sa renunt la a incerca sa evit greselile ...singura greseala ar fi sa sa renunt la a face unele lucruri doar pt k mi-e frik sa nu fie o greseala...
Vreau sa renunt la a mai face promisiuni pe care nu vreau sau nu pot sa ma tin de ele....ar fi pacat sa dezamagesc pe cineva...Vreau sa renunt sa incerc sa ma integrez undeva trebuie sa fiu doar eu si daca nu voi fi pe plac ei nu vor stii ce pierd...Vreau sa renunt sa ma gandesc la ce nu am ...trebuie doar sa apreciez ce am si sa visez la ce vreau...Vreau sa renunt sa muncesc intr-un domeniu de care nu sunt pasionata ...( pacat ca acum fac 2 joburi la care ma simt bine ;))) Vreau sa renunt sa ma gandesc ca altii sunt mai norocosi decat mine ...niciodata nu stii ce au mancat de dimineata:)))Vreau sa renunt sa fac mereu acelasi lucru...lucrurile noi ma fac mai fericita...iar sa descopar tot mai multe e pasiune mea:*..Vreau sa renunt la timiditate...vreau sa cunosc sa aflu sa pun intrebari...Vreau sa renunt sa evit schimbarile...mereu ma deprimeaza cand vad ca persoana pt care m-am schimbat NU MERITA ....si cel mai important Vreau sa renunt la relatiile CARE MA TARASC IN JOS...ele imi dau cele mai mari batai de cap....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre