si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

luni, 24 ianuarie 2011

azi doar vreau sa...




  • sa fiu rasfatata

  • primesc o cina romantica cu cel mai sexy barbat

  • sa fiu declarata oficial "cea mai sexy femeie din lume

  • am lumea la picioarele mele

  • ca iubitul meu sa imi faca cele mai frumoase complimente si sa imi ofere cea mai romantica seara ever!

  • sa ma relaxez pe o plaja insorita, sub o umbrela, cu un frappe in mana dreapta...

  • sa curga cuba libre la robinet!

  • ascult melodia mea preferata toata ziua :X

  • imi aduc aminte de verile trecute :X

  • fac mai multe decat ieri :))

  • ma plimb in ninsoare cu capul gol

  • sa fac shopping pana cad lata (pe banii altuia).

  • sa tip pana ragusesc

  • sa imi zambeasca soarele numai mie

  • sa ii spun lui k imi este dor de el azi mai mult k niciodata

  • sa il simt mai aproape de mine

  • sa pot crede ca pot aduce trecutul inapoi macar clipele frumoase:D

  • sa mi se indeplinesca o dorinta " sa nu fi plecat niciodata de langa mine"

  • sa nu mai vars lacrimi de dor

  • sa pictez un tablou cu fiecare vis

  • azi as vrea doar sa inchid ochii si sa simt k esti langa mine ...

  • sa simt ca viata merge inainte si k pot lasa trecutul sa fie doar un trecut

  • sa mi se faca multe poze zambind pt zilele cand voi fi trista

  • .......nu te fi pierdut niciodata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre