si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

duminică, 23 ianuarie 2011

...am invatat...tu ai invatat???



  • Am învăţat că trecutul şi circumstanţele ţi-ar putea influenţa personalitatea, dar că TU eşti responsabil pentru ceea ce devii.

  • Am învăţat că prietenia adevărată continua să existe chiar şi la distanţă. Iar asta este valabil şi pentru iubirea adevarată.

  • Am invatat ca nu conteaza pe cine ai in viata ...ci pe cine ai in viata ta...

  • Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie , altora s-ar putea sa nu le pese...

  • Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubesca ..tot ce poti face e sa fi o persoana iubita..restul vine depinde de ceilalti.

  • Am invatat ca tot ce se intampla se intampla intotdeauna cu un motiv..

  • Am invatat ca pt a-ti face un prieten trebuie sa inchizi un ochi iar pt . al pastra trebuie sa-i inchizi pe amandoi..

  • Am invatat ca scrisul la fel ca si vorbitul pot face minuni unui suflet lovit de soarta..

  • Am invatat ca daca doi oameni se cearta asta nu inseamna ca nu se iubesc.Şi nici faptul că nu se ceartă nu dovedeşte că se iubesc.

  • Am invatat ca oricat de mult suferi lumea...nu se va opri pt durerea ta.

  • Am invatat ca dureaza ani sa castigi increderea si secunde sa o poti pierde..

  • Am invatat invatat ca e bine sa visez...dar cand o voi face sa tin ochii deschisi ...asa voi fi mereu cu picioarele pe pamant..

  • Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru..si totusi vad diferit...

  • Am invatat ca cel mai rau fel de a simti absenta cuiva este sa stii k e langa tine dar sa fii constient ca nu va fi niciodata a ta...

  • Am invatat ca poate, pentru lume, tu esti numai o persoana, dar pentru anumite persoane, tu esti lumea toata!

  • Am invazat sa nu plang pentru ca ceva s-a terminat, ci sa zambesc pentru ca acesta s-a intamplat…

  • Am invatzat ca eroii sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie shi unde trebuie, indiferent de consecintze.

  • Am învăţat că indiferent cât de bun iţi este un prieten oricum te va răni din când în când, iar tu trebuie să-l ierţi pentru asta.

  • Am învăţat că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat, când te strigă un prieten vei putea găsi puterea de a-l ajuta.

  • Am învăţat că oamenii la care ţii cel mai mult îţi sunt luaţi prea repede…

  • Am învăţat că oricum ai tăia, orice lucru are două feţe.

  • Am învăţat că trebuie să te desparţi de cei dragi cu cuvinte calde , s-ar putea să fie ultima oară când îi vezi.

  • Am învaţat că este prea greu să-ţi dai seama unde să tragi linie între a fi amabil, a nu răni oamenii şi a-ţi susţine părerile.

  • Am învăţat că poţi continua încă mult timp după ce ai spus că nu mai poţi.

  • Am învăţat să iubesc ca să pot să fiu iubit.

  • Am învăţat că nu este întotdeauna de ajuns să fii iertat de alţii , câteodată trebuie să înveţi să te ierţi pe tine însuţi.

  • Am învăţat că, dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu, nu înseamnă că nu te iubeşte din tot sufletul.

  • Am învăţat că sunt oameni care te iubesc, dar nu ştiu s-o arate.

  • Am învăţat că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore de către oameni care nici nu te cunosc.

  • Am învăţat că atunci când sunt supărat am DREPTUL să fiu supărata, dar nu am dreptul să fiu şi rea..

Presupun ca multa lume a folosit cuvintele astea ...dar eu ...ma reasesc in toate una cate una..eu am invatat din fiecare ...si parca fiecare a reusit sa-mi dea cate o palma care sa ma aduca cu picioarele pe pamant ...eu am invatat si mai am de invatat ...voi ati invatat>>>???

3 comentarii:

  1. Da...multe din starile descrise mai sus sunt foarte reale, unii sunt norocosi si nu trec prin toate starile negative, altii le iau din plin si ranile raman extraordinar de adanci...dar pot spune ca nimeni nu poate invata intrutotul tot ceea ce e descris de tine, pentru ca e greu, si pentru ca unii suntem buni si iertam atunci cand ar trebui sa corectam, iubim atunci cand ar trebui sa fim indiferenti, suferim atunci cand ar trebui sa zambim...reguli frumoase, cuvinte pline, dar ducerea lor in aplicare clara e foarte grea...Felicitari si pentru aceste cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...am incheiat in sfarsit, la ora asta tarzie, in noapte, de citit scrierile tale...multe...grele..multe sentimente, multa iubire, multa suferinta si imi pot da seama ca a fost cea extraordinar, si ca ceva anume nu te-a lasat sa treci peste, desi pari foarte puternica...te-as putea incuraja intr-un fel, avand si o veste buna pentru tine, si pe langa ea si altele, mai bune, mai rele, stari, sentimente...am trecut prin foarte multe, mai multe decat iti poti imagina, si am multe de impartasit, doar ca nu o pot face aici, intr-un comentariu public...dar daca vei dori un dialog, cu siguranta vei face un pas sa il obtii...ai scrieri frumoase, ai talent, ai...Felicitari(din nou)...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt omul care respecta, place, dar nu preseaza...nu suntem singuri, fiecare avem particularitatile noastre, indiferent de lumea de nebuni in care traim...da, poate vom ajunge sa vorbim vreodata, aceste vreodata poate fi niciodata sau va putea fi, dar depinde de tine, eu pot spune doar ca ma ramas incantat de povestea ta, am regasit multe parti din mine in cuvintele tale, iar tu mai departe vei hotara daca vom ajunge sa vorbim mai multe...Fruntea sus, privirea sus, cineva acolo se uita la tine, si nu o face degeaba, ci pt ca meriti!!!

    RăspundețiȘtergere

gandurile voastre