si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

luni, 27 decembrie 2010

3 tipuri si nici unul bun...

Oare asa sunt eu nemultumita ? sau am ajuns sa fiu pretentioasa sa nu fie nici unul suficient de bun pt mine ...suficient de capabil sami fie alaturi si sa simt k intradevar el este cel de care am nevoie si cel care ma completeaza ...
Pana acum am dat de 3 tipuri de barbati unul prea rapid , istet dar rece unul prea calm , incet si unul suficient de matur dar insuficient de constient in ceea ce face ...
Am vazut suficiente filme pana acum multe dintre ele si preferatele mele sunt cele romantice ...si pana ieri mi-am dat seama ca trei dintre ele mi se potrivesc perfect toate au ceva in comun dar au ceva total diferit...primul "if only" este vb de o poveste de dragoste dintre doi indragostii el insuficient de capabil sa-i spuna tot ce simte si sa-i daruiasca tot ce merita pana in ziua in care sia dat seama ca orice ar face nu este suficient pt k e prea tarziu si o va pierde oricum ...celalalt "sweet november" este vb de un barbat care isi ocupa timpul cu orice activitate numai cand e vb de dragostea lui de ea nu are timp...si ii este suficient o luna de zile sa-si dea seama k odata ce a gasit iubirea ea trebuie sa fie de nepretuit dar ca si in primul film oricat ar fi de mare iubirea ea nu poate fi intretinuta daca viata nu mai este ...in cazul meu speranta...iar ultimul film " keith" un film in care baiatul vreo ca fata sa se indragosteasca de el fara ca el sa depuna prea mult efort sa fie totul dupa reguli sigure in care fata cu siguranta va cadea ...iar el ce face in final ...o paraseste deoarece crede k timpul lui in care a facuto pe fata sa se indragosteasca a trecut iar acum ar fi momentul in care el sia atins scopul si poate lasa totul in urma...
.....deci trei dintre oportunitati nu au fost deajuns sa imi dau seama daca mai merita sau nu sa lupt pt o dragoste care trebuie indeplinita ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre