si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

miercuri, 8 decembrie 2010

Insuficiente cuvinte :(

Sunt constienta k ce sa intamplat pana acum a fost urat dar tot parca as vrea sa o iau de la capat chiar daca a durut...privesc inainte si zambesc ironic...nu e un zambet adevaratat ci e doar un gand cu noi...Uneori am impresia ca mam obisnuit cu gandul k tu ai plecat din viata mea si parac nu e chiar asa de greu sa te vad doar trecand iar daca iti spun ca imi este dor de tine o sa interpretezi gresit si o sa ai impresia ca vrea sa te ranesc si chiar daca ma crezi sau nu sa stii ca imi este greu sa te stiu acolo plecat departe de mine ...intro lume straina ..straina de mine si de tine...si ma gandesc oare tu ce induri acolo tot ganduri????
Cand am fost mandra de mine si credeam k ma cunosc ca o sa pot sa trec peste tot ce tzine de noi ...defapt era o iluzie dea mea si miam dat seama ca nu sunt instare si nu vreau sa ma deslipesc iar eu ink fac parte din trecut...
Despartirea de tine ma invatat sa plang si tot mai des sa uit cum sa zambesc si sunt unele zile in care cred ca te dispretuiesc in rest simt k ink te mai iubesc ...desi stiu ca nu e ceea cemi doresc si daca cineva m-ar intreba cum esti tu ...ias spune simplu.....un tip care stie cum sa te invarta si ce sa spuna cand speri la ceva dar in acelasi timp simti cum il scapi printre degete ...e alunecos ...e un barbat care lasa urme adanci in viata ta ...urme care nu pot fi sterse la comanda ...iar eu ....nu pot fi ipocrita sa spun ca las putea uita asa de simplu....e ink prezent in viata mea iar daca as avea un moment in care sai spun un gand al meu acela ar fi k atunci cand a fost in tren...s-a dat jos cu mult inainte de a ajunge in statie........................................................

Un comentariu:

  1. e foarte trist ..)ai ramas cu gindul si amintirea ... Clipele se scurg,iar amintirea doare)*

    RăspundețiȘtergere

gandurile voastre