si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

joi, 21 octombrie 2010

prietenia??...cea mai proasta cunostinta...


Ce este atunci cand cel mai bun prieten te paraseste ??? incerci sa nu plangi si sa iti inchizi lacrimile in cel mai adang colt din sufletul tau ...incerci sa repari cu gandul ca acea persoana nu exista ...
De fapt ce este un prieten....? "este persoana care lupta cu dusmanii tai si care iti da libertatea pt a fi tu insuti fara a fi nevoit sa folosesti prea multe fete, cel care te cunoaste asa cum esti , intelege ce ai fost, accepta ce ai devenit si cu blandete te lasa sa cresti in continuare..., este cineva drag care iti trece cu vedere esecurile si iti tolereaza succesul...este singura care iti stie slabiciunile dar iti arata calitatile , iti stie temerile si iti cunoaste ingrijorarile ...si cel mai important vine cand lumea toata a plecat...Este o persoana cu care poti fi sincer si poti gandi cu voce tare , e cel care stie totul despre tine si inca te place...Un prieten este un alt tu insuti....si sunt multe alte citate care lauda tot ce se numeste prieten si prietenie...
Eu insa nu ii mai pot da o asemenea definitie ...am simtit ce inseamna sa am un prieten langa mine ...inseamna dezamagire si lipsa de respect, indiferenta... Un sentiment fdrumos am avut si eu pana in momentul in care mi-am dat seama k in ziua de azi multi nu mai cauta prieteni ci doar ajutor, definitia mea este ca un prieten este cel care vrea sa fie cu tine chiar si atunci cand nu suporta pe nimeni langa el si cu care vrea sa isi petreaca timpul chiar si atunci cand nu are nevoie de el ....incearca sa gasesti sa-ti pierzi timpul cu persoana care este disponibil sa si-l petreaca cu tine ...nu cu persoana care te minte ca tzine la tine .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre