si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

vineri, 22 octombrie 2010

Aufwachen aus dem Traum, das ist nicht das Paradies...


Sunt bine poate nu e cea mai buna zi din viata mea dar ma simt bine ....motive n-am, am doar un vis in care am devenit amanta si zambesc...deschizi usa si vad un mare special pt mine., cu siguranta il meritam si l-am primit intr-un moment cand aveam nevoie ma saruti si ma ti strans in brate...inchid putin ochii ma alinti si te simt...ma saruti si imi spui cat insemn pt tine eu zambesc si te privesc nu as vrea sa se termine si vine un val care ma trezeste din visare si imi dau seama ca nu sunt pregatita de ceea ce va fi incerci sa imi vb si imi spui k sunt speciala imi spui cu cele mai frumoase cuv de dragoste si totusi nu mi-a placut cand am auzit "ai aparut c-am tarziu in viata mea" si te privesc si ma tem sa iti spun ca trebuie sa plec... nu vreau sa crezi k vreau sa te abandonez dar simt nevoie sa plec si sa ma intorc in lumea mea, sunt captiva in ea si vreau sa intelegi ca nu pot sa te las sa ma legi de tine ...te ridici si imi spui mai stai ...iar eu incerc sa iti explic ca nu vreau sa-ti devin nici prietena nici inamica...vreau doar sa ramanem indiferenti si vreau sa plec zambind si sa nu ma gandesc ca am fost inca una...si sper sa poti sa uiti de mine si sa uiti ca am trecut prin viata ta , tu meriti mai mult eu nus de tine si m-am simtit bine cu tine in momente de liniste , dar e timpul ca visul sa se duca odata cu gandul....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre