si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

sâmbătă, 9 octombrie 2010

N-am uitat ca te iubesc doar ca nu-mi aduc aminte..


Azi m-am simtit goala si nush poate k una din prietena mea pleaca departe ...si va fi ink o persoana in lipsa de langa mine si pe zi ce trece voi fi tot mai singura ....cat incerc eu sa am cat mai multa lume langa mine parca ma aleg cu tot mai putine persoane prima oara tu apoi tata, prietena mea cea mai buna impreuna cu iubitul ei , colegul meu simpatic de munk kre reuseste mereu sa imi scoata un zambet de pe fata , si acum si ea ....si cine stie cine va mai urma ...si parca toate se intampla astea din cauza ta ..nush de ce dar parca caut un vinovat si mereu ajunge ca tu sa fii ala ...
Si mereu spun doar o lacrima si gata ...nu mai are nici un rost sa plang si vreau sa devin tot mai puternik sa nu mai dau vina pe tine o sa incerc sa lupt cu soarta chiar daca imi este foarte greu ca sa uit .....am sa sterg din gandul meu tot ce tine de tine si nume si sa te scot din suflet cu rau cu tot...
Daca asa imi este soarta cine va stii ce va urma ...poate altul maine imi va rupe inima si voi suferii din nou dar sunt sigura k nu va putea fi mai rau de atat ..Am invata sa visez,dar in acelasi timp sa-mi tin ochi deschisi...realitatea nu este asa frumoasa cum vreau eu ...dar o accept asa cum e..ce poate fi mai greu decat prin ce am trecut eu de cand intre noi totul a devenit minciuna ...rautate ...neincredere , lipsa de comunicare tot ce este rau intro relatie era la noi prezent ....chiar daca amintirea ta va ramane rana in sufletul meu nici cele mai bune zile sa ma vindec va fi greu ...stiu asta si o voi spune tuturor care chiar au zis k au iubit o persoana care acum nu mai este cu ea ....eu si persoanele ca mine au inteles poate ce inseamna ...iar acum am ramas doar "un simplu copil intr`o lume mult prea mare,unde incerc sa nu`mi doresc sa ma razbun "....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre