si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

marți, 19 ianuarie 2010

inca o incercare pt mine...

A fost ink o incercare pt mine ...te-am vazut si nu erai cu ea dar eram eu cu el ...si mai erau si alte persoane ...dar m-am aptinut nu te-am privit decat cu coada ochiului ...tremuram iar inima imi batea suficient de tare ...dar mi-am zis k pot sa reusesc ...imi puteai vedea inima cum bate ...si batea din cauza ta ...pt tine.:D si in mintea mea imi veneau doar cuvintele " daca el e aici inseamna k nimik nu e pierdut nu ink " dar de ce ma mint ...tot ce tine de noi e pierdut :(( si te vreau ...ma privesti ma saluti si zambesti te privesc si ...las privirea cuvinte nu mai am ...nu am k sa ma intelegi k te vreau din nou si asta pt ultima oara si sa te pastrez pe veci ...in timp ce prin fata ochilor imi trece viata ...ma intreb oare noi vom mai fi impreuna sau chiar asta este sf nostru si intre noi nu a ramas decat trecutul ...si unul frumos dar cu sf trist ...si ma gandesc cum te-am iubit atatia ani si azi simt k suntem k doi dusmani...numai dumnezeu stie k mi-e greu si cat... si in mintea mea sunt numai amintiri cu tine si stiu k nu te voi putea scoate ca esti peste tot...trebuie de acum sa invat sa traiesc fara tine si sa ma gandesc mai mult la mine....si sa ma obisnuiesc cu gandul k tu apartii de timpul trecut ...dar cum ???exista cumva un ghid ?? iar daca exista nici el nu va reusi sa te scoata din sufletul meu...si ...ma simt de parca as fi intr-o lume intunecata si fara tine nu as putea sa vad lumina ...pt k tu esti lumina mea ...o lumina care nu imi apartine dar pe care o doresc asa cum isi doreste ziua soarele ...si stiu k ziua care vine tot nu te va avea ...si simt nevoia de a ta mangaiere...as veni acum la tine sa-ti spun sa ne iertam odata sa ne iubim cum obisnuiam sa ne iubim ....oare cine a gresit sau cine prea putin a iubit sau ce sa intamplat de chiar asa sa destramat ...tot ce am facut noi chiar asa usor sa uitat...vreau sa ne salvam sa fim amandoi doar pe un singur drum cu dus si inapoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre