si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

miercuri, 13 ianuarie 2010

discutie inutila

...acum k s-au terminat si " sarbatorile " revenim la vechile noastre obiceiuri ...eu la gandurile cu tine iar tu...la iubirea ta cea noua...nu prea am avut timp sa va mai povestesc despre zilele mele plictisitoare dar intre sarbatori am vb cu el si ce credeti ...cum sa va spun k era ...rece e un adevarat compliment ....nu mai e k la inceput cand ma iubea si uneori ma intreb ce la putut schimba sau cine stie poate a fost mereu asa ...nu stiu cum sa va spun k era ...dar era si mai rece decat un cub de gheata si in loc sa spuna si el " la multi ani ..cf cum ai petrecut de sarbatori a fost bine ? esti bine ?" ...el se legase de un simplu mass...k de ce ii trimit eu prosti dinastea ...asta e convorbirea noastra
EU: " AICI PE LA NOI SE SPUNE BUNA "
EL: " DAR DE CE TI-AS SPUNE EU BUNA "
EU: " UEISA ...CE ACRU TE-AI FACUT "
EL: " ACRU E PUTIN SPUS"
EU: " DAR POTI SA-MI SPUI SI MIE ACUM CE TI-AM MAI FACUT?"
EL: " NU MI-AI FACUT NIMIM DAR NU SUNT OBLIGAT SA TE SALUT DE FIECARE DATA "
EU: " VAI ... SA FII FERICIT SI SA DE-A DOMNUL SA NU SE INTOARCA ROATA K ATUNCI CAND TU TE MILOGEAI DE MINE SI MA RUGAI SA NE IMPACAM EU NU TE-AM CALCAT IN PICIOARE ..."
EL: " NO ASTA ESTE CE SA-I FAC AM UITAT TOT IAR PE FATA ASTA O IUBESC FOARTE MULT IAR INTRE NOI 2 NU VA MAI FI NICIODATA NIMIK... EU MI-AM GASIT JUMATATEA SPER SI TU SA FACI LA FEL "
EU: " BINE FIE ASA CUM ZICI TU ...HAI GATA PA "
EL: " PA "
halal convorbire si acum k o proasta ce sunt ce fac plang iar ...iar el ...zambeste se bucura sau nici nu stiu ce sa cred ...k e spusa la orgoliu ?...si el de fiecare data cand venea la mine sa imi spuna k ma vrea inapoi k nu se vede in viata fara mine ...k eu sunt totul pt el si k regreta tot raul care mi la facut ce trebuia sa fac ....sal scuip si sai spun k eu unde scuip nu mai pup ...dar in schimb eu ceam facut ...lam sarutat ...si cu atata pasiune ...ca imi treceau mii de fiori prin corp ...dar el asta nu simtea ...simtea doar cuv pe care i le ziceam " k nul pot lasa pe el ...nu merita sa sufere cum am suferit eu pt tine " si tu nu intelegeai ...k nui pot face si lui rau ...tiam zis sa ast putin sa vedem ce se intampla in schimb tu te distrai si ieseai cu fetele si baietii ...team lasat in voia ta pt k eu nu mai vroiam acelasi baiat atras de tot ce inseamna bani cheltuiti aiurea ...si mi-am dat seama k de fapt nu ai schimbat partea care nu era buna pt tine ci doar cea care o iubeam eu ...si nu intelegeam cum puteai sa plangi asa ..k doar nu ai fost tu in locul meu ...nu pe tine te-a durut atat de tare ...si nu tu te-ai distrus...cum am facut-o eu ...si fara el eu eram acum pierduta de tottttttt....si uneori aiurea ma mint ca nu-mi mai pasa k nu e asa ...imi pasa si mereu ma gandesc la tine ...si azi ce sa fac plang k nu te mai am ...si imediat se face un an de cand iubirea noastra se indeparteaza de noi ...si mi-e dor de noi ...mi-e dor de momentele in care vb de noi la viitor ...si cu scuze k ochii mei lacrimeaza acum va spun k desi nu-l mai am de un an simt k ink il iubesc...

3 comentarii:

  1. am trecut si eu prin ceva asemanator... la mine sunt aproape doi ani si inca nu sunt vindecat. M-a miscat povestea ta, deoarece iti inteleg intr-un fel durerea crunta prin care treci... insa sa sti ca toti trecem prin astfel de momente... eu in noaptea de revelion m-am gandit la ea, singur acasa, cu privirea atintita spre stele. asa este viata noastra... ciudata. pe unii ne face mai rai, pe altii mai buni. eu iti doresc sa te faci bine si sa te gandesti astfel...daca nu era el... era alticneva... nu iti rezuma viata la un singur om. succes

    RăspundețiȘtergere
  2. hy...stii...a avut dreptate...acru e putin spus...
    probabil k el nu realizeaza ce simti tu...sau nu`i pasa...si in cazul asta chiar nu merita sa suferi atat....

    RăspundețiȘtergere
  3. Eii...fiecare la un moment dat am trecut prin asta...nu stiu dar sunt de parere ca nu merita sa suferi da pentru cineva care numai vrea nik pt voi..dar inteleg si ce simti tu e greu si ti-ai dori sa uiti dar e inuti...se spune ca pentru a uita pe cineva iti ia de doua ori mai mult decat timpul pe care l-ai petrecut cu acea persoana...insa nu stiu cat e de adevarat...e bn sa iesi cu prietenii tai ca sa iesi din starea pe care o ai desi cand esti singura iti este greu incet cu incet...;)succes

    RăspundețiȘtergere

gandurile voastre