si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

marți, 13 decembrie 2011

doar 100 de motive pt care il iubesc...



1.pt 21 octombrie....
2. pt k mai incurajat mereu...
3.pt k nu ai ezitat sa ne impacam de fiecare daca cand ne certam ...
4.pt k desi nu iti cunosc parintii sunt sigura ca sunt extraordinari....pt k te au pe tine...
5.pt ca ma asculti de fiecare data chiar si atunci cand nu ai chef....
6. pt knd ma duci in oras la o seara romantica ...
7.pt k incerci sa fii sincer cu mine...
8.pt k nu vrei sa ma dezamagesti ...
9. pt k vrei sa imi indeplinesti visele
10.pt k incerci sa ma tii de mana...
11. pt k stii sa alegi ce e important...
12.pt k esti serios cand trebuie...
13.pt k ai reusit sa ma ierti....
14.pt k esti prima persoana pe care as suna-o sa ii dau o veste buna...
15.pt k ma tii si toata noapte aproape in brate numai sa nu inghet de frig...
16.pt ca esti singura persoana caruia ii trimit sms-uri fara sa am un motiv...
17.pt k nu vreau sa imi imaginez cum este fara tine alaturi de mine...
18. pt dedicatia ta ...care nu a costat decat cativa lei ...dar care mi-a atins sufletul cel mai mult...
19.pt ceea ce am devenit de cand sunt cu tine...
20. pt k mi-am pierdut inelul intr-un moment placut cu tine....
21.pt k imi spui k sunt frumoasa ...chiar si atunci cand nu sunt aranjata
22.pt k ai facut sacrifici k eu sa fiu multumita...
23.pt k stii sa te distrezi de minune alaturi de mine fara sa ne pese daca ceilalti se distreaza...
24.pt k existi...
25.pt k dupa atata timp sentimentele nu ti s-au schimbat decat in bine...
26. pt k avem locul nostru unde obisnuim sa mergem la micul dejun...
27. pt k desi nu gatesti...stai cu mine in bucatarie...
28.pt cuvintele frumoase alese in momentul potrivit...
29.pt ratusca mea...kre macane k mine:P
30.pt k incerci sa ma faci sa am incredere in tine
31.pt viitoarele amintiri alaturi de tine...
32.pt k mai facut sa cred ca suntem destinati unul celuilalt
33.Pt ca stiu ca si tu ma iubesti...
34.pt k nu mai judecat cand am gresit
35.pt k ador parfumurile tale...
36.pt k sufletul imi zambeste mereu knd te zaresc
37.pt k tipi frumos la mine ....
38.pt k dansezi cu mine...
39.pt k avem amintiri placute impreuna...
40.pt toate sticlele de vin pe care le-am baut impreuna ...
41.pt k am simtit mereu cate ceva unul pt celalalt...
42.pt k ma faci sa ma simt speciala...
43.pt k esti principalul motiv pt care vin fericita de la schimbul 2 cand stiu ca te gasesc acasa....
44.pt noptile sacrificate la mine...
45.pt k mai invatat sa iubesc
46. pt k stii ce-mi place
47.pt k esti minunat knd imi zambesti dimineata si imi saruti nasucul...
48.pt k ai un suflet bun...
49.pt k aluturi de tine chiar ma simt k acasa...oriunde as fi
50.pt k esti cel mai dragut cand imi spui " bebeluso"
51.pt k ma lasi sa fiu ink un copil...
52.pt k ma lasi sa te privesc cand dormi...
53.pt k esti alaturi de mine knd am nevoie de tine...
54.pt k as pleca cu tine pana si pe Luna
55.pt k esti mai tot timpul in gandul meu...
56.pt ca ma faci fericita....
57.pt k ink ma ametesc saruturile tale
58.pt k desi nu ma intelegi mereu incerci sa o faci...
59.pt k ai reusit sa ma duci la mare ...si sa imi arati si muntele...
60.pt k ai incredere in mine ...
61.pt k intotdeauna gasim solutii impreuna...
62.pt k mai mereu imi accepti ideile mele nastrusnice...
63.pt cel mai mare Tudi din viata mea...
64.pt ca mereu gasesc o speranta cu tine...
65.pt k am avut impreuna vise cu un viitor impreuna...
66.pt k nu stii ce culoare imi place...
67. pt k ai cea mai frumoasa colectie de pitici in biblioteca , un sfert de la mine :P
68.pt k stii sa imi aduci zambetul pe buze cand sunt trista...
69.pt k ma certi cand gresesc ....
70.pt cand simti ca ceva nu e ok cu mine....
71.pt k stim sa ne iubim k doi nebuni oriunde avem ocazia...
72.pt k alaturi de tine am trecut prin zapada, ploi si mult soare...
73.pt k esti o iubire adevarata...
74.pt k mi-ai fost mai mult decat cel mai bun prieten al meu...
75.pt k imi stergi lacrimile ..
76.pt k mi-ai oferit prieteni minunati...
77.pt k ai ramas langa mine indiferent de ce am spus...
78.pt k ma faci sa visez permanent...
79.pt toate pozele alaturi de mine in care arati k iti face placere sa fii
80.pt k ai grija de mine...
81.pt k ma faci sa tresar cand ma atigi...
82.pt k nu reusesc sa ma plictisesc knd esti cu mine...
83.pt ca dupa o cearta impacarea e cea mai minunata...
84. pt toate locurile frumoase unde mai dus...
85.pt k ai gasi o tona de argumente cand vrei sa iti sustii punctul de vedere...
86.pt k ma duci la film si imi cumperi si popcorn:D
87.pt k iti sta atat de bine elegant...
88.pt k nu te tunzi scurt ...
89.pt k nu mereu imi pasa la ce film ne uitam atata timp cat ne uitam impreuna...
90.pt ca iti plac copii....
91.pt k iti pare rau cand gresesti...
92.pt k imi plac toate melodiile de la tine...
93.pt k esti cel care ma alinta ...ma rasfata...imi face pe plac...
94.pt k ma faci sa plang si sa rad...
95.pt k mi-as dori sa fii mereu langa mine
96.pt k ma accepti asa cum sunt...
97.pt k mai ales pe mine...dintre toate...
98.pt tot ce ai facut pt mine....
99.pt k iti ador mainile cand ma mangai...
100.pt k Te Iubesc ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre