si ingerii au lacrimi

si ingerii au lacrimi
si ingerii au lacrimi

luni, 29 martie 2010

se poate si mai rau....si daca te iubesc ce-mi pasa..

sunt unik in felul meu ... mereu cu zambetul pe buze daca am motive...trista daca ma ranesti si-mi pasa..impulsiva in vorbire, judec repede deseori cu cruzime..si nu gandesc prea mult inaintea aplicarii loviturii de gratie :d...nu-mi place sa cantaresc prea mult lucrurile si incerc mereu sa fac pe placul meu ...imi place sa fiu punctuala , la fel doresc sa fie cei din jurul meu...sunt impulsiva si incapatanata,ambitioasa , indragostita de idei noi...si totusi iubesc zambetul ...dar a disparut de pe fata mea odata cu tine ...si daca ma intrebi daca mai zambesc? da o fac prin multe moduri si prin multe lucruri...folosesc persoane care ma fac sa zambesc si flosesc lucruri care ma amuza ....si totusi dupa revin la modul meu ganditor si inchis ...ma gandesc la tine si poate acum mai mult k niciodata pt k stiu k se apropie ziua in care tu imi vei fi interzis pt totdeauna ...in care iti vei face o familie si caruia te vei dedica in totalitate...si de ce ar trebui sati pese de mine ..:( nu ar trebui pt k eu nu mai fac parte din lumea ta ..si totusi ink te iubesc...imi este asa de greu sa recunosc dar uneori ma doare si uneori ma prefac k numi pasa ...dar pana si eu recunosc ca ma prefac si imi joc destul de bine rolul ma descurc ...si uneori ma urasc pt k prin suferinta mea ranesc si alte persoane care tin la mine poate mai mult decat ai tinut tu la mine si sunt 2 iubita mea prietena si el ...el care tea descurajat pe tine sa ajungi la inima mea cand credeai k ma iubesti ...si poate ar trebui sai multumesti k el a fost cel care tea ajutat sa nu ma mai ai si sa iti dai seama k u de fapt nici nu mai iubit in 5 ani de zile...uneori vreau sa ma deconectez de realitate si sa raman doar eu cu sufletul meu bolnav in lumea mea departe de ce imi face rau ...si vreau sa fiu singura sa sufar singura sa plang fara voi ...aici in sufletul meu ...si de maine toate astea nu vor mai conta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gandurile voastre